Logowanie Krok 1 z 2

20 stycznia 2022
Prace konserwacyjne 21-22 stycznia 2021 r.

Na piątek i sobotę, 21-22 stycznia, zaplanowaliśmy prace konserwacyjne naszych systemów. To oznacza, że od 23:00 w piątek do 7:00 w sobotę wystąpią przerwy w dostępie do serwisu Inwestor online oraz aplikacji Inwestor mobile.

Dane w notowaniach przywrócimy w poniedziałek, 24 stycznia, przed rozpoczęciem sesji giełdowej.

Przepraszamy za utrudnienia!

13 stycznia 2022
Nowa wersja aplikacji Inwestor mobile

Nowa wersja aplikacji Inwestor mobile (2.4.0) jest dostępna w sklepie Google Play. Dodaliśmy w niej rentowność w Portfelu - w widoku listy oraz kafli.

Zapraszamy do pobrania i aktualizacji naszej aplikacji.

Jak zostać Klientem serwisu Inwestor online?
Otwórz rachunek w jednej z naszych placówek. Jeśli jesteś już klientem Santander Bank Polska S.A., możesz otworzyć rachunek maklerski w Santander internet. Więcej »

Warto wiedzieć
Korzystanie z serwisu możliwe jest po zawarciu Umowy o świadczenie usług maklerskich z Santander Biuro Maklerskie. Szczegółowe informacje dostępne są:
- na stronie serwisu ogólnodostępnego w zakładce Inwestowanie online,
- w każdym Punkcie Usług Maklerskich Santander Biuro Maklerskie, których wykaz znajduje się na stronie serwisu ogólnodostępnego w opcji Placówki,
- w Zespole Contact Center tel. 801 36 46 36 lub 61 856 44 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), wybierając opcję 4, w dni robocze w godzinach 8:00-16:00, e-mail: bm.inwestor@santander.pl

Transakcje poza rynkiem

Transakcje stabilizujące

Transakcje poza rynkiem w Santander Securities

Uwaga!
Zawsze sprawdzaj adres i certyfikat strony, na której wprowadzasz kody dostępowe (login, hasło), zwłaszcza jeśli link do strony prowadzi z wiadomości e-mail. Szczegóły dotyczące bezpiecznego korzystania z Inwestora online znajdziesz w ramce Twoje bezpieczeństwo. W razie wątpliwości prosimy o kontakt na adres bm.inwestor@santander.pl

Trzykrotne podanie błędnego hasła powoduje blokadę dostępu do serwisu Inwestor online/mobile. Odblokowanie nastąpi po wpisaniu loginu i kodu odblokowującego PUK (kod PUK otrzymali Państwo razem z PIN startowy). Jeśli nie pamiętają Państwo swojego kodu PUK, w celu odblokowania dostępu do serwisu Inwestor online/mobile proszę skontaktować się z naszym pracownikiem od godziny 8.00 do godziny 19.00 w dni robocze pod numerem telefonu 801 36 46 36 lub 61 856 44 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

801 36 46 36 - telefon czynny w dni robocze w godzinach 8:00-19:00, koszt połączenia zgodny z taryfą operatora

Na tej stronie internetowej korzystamy z plików cookies, które zapisujemy w pamięci przeglądarki internetowej. O szczegółach dowiesz się tutaj.