Logowanie z bankowości internetowej
Ze względów technicznych automatyczne logowanie z bankowości internetowej jest obecnie niemożliwe. Aby się zalogować podaj swój login i hasło do usług maklerskich.
Jak zostać Klientem serwisu Inwestor online?
Otwórz rachunek w jednej z naszych placówek. Jeśli jesteś już klientem Santander Bank Polska S.A., możesz otworzyć rachunek maklerski w Santander internet. Więcej »
Warto wiedzieć
Korzystanie z serwisu możliwe jest po zawarciu Umowy o świadczenie usług maklerskich z Santander Biuro Maklerskie. Szczegółowe informacje
dostępne są:
- na stronie serwisu ogólnodostępnego w zakładce Inwestowanie online,
- w każdym Punkcie Usług Maklerskich Santander Biuro Maklerskie, których wykaz znajduje się na stronie serwisu ogólnodostępnego w opcji Placówki,
- w Zespole Contact Center tel. 801 36 46 36 lub 61 856 44 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), wybierając opcję 4, w dni
robocze w godzinach 8:00-16:00, e-mail: bm.inwestor@santander.pl
Uwaga!
Zawsze sprawdzaj adres i certyfikat strony, na której wprowadzasz kody dostępowe (login, hasło), zwłaszcza jeśli link do strony prowadzi z
wiadomości e-mail. Szczegóły dotyczące bezpiecznego korzystania z Inwestora online znajdziesz w ramce Twoje bezpieczeństwo. W razie
wątpliwości prosimy o kontakt na adres bm.inwestor@santander.pl
Trzykrotne podanie błędnego hasła powoduje blokadę dostępu do serwisu Inwestor online/mobile. Odblokowanie nastąpi po wpisaniu loginu i kodu odblokowującego PUK (kod PUK otrzymali Państwo razem z PIN startowy). Jeśli nie pamiętają Państwo swojego kodu PUK, w celu odblokowania
dostępu do serwisu Inwestor online/mobile proszę skontaktować się z naszym pracownikiem od godziny 8.00 do godziny 19.00 w dni robocze pod
numerem telefonu 801 36 46 36 lub 61 856 44 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Na tej stronie internetowej korzystamy z plików cookies, które zapisujemy w pamięci przeglądarki internetowej. O szczegółach dowiesz się tutaj.
Transakcje poza rynkiem regulowanym (PDF)