Inwestor OnLine 2.0

  • Materiały analityczne

    Dostępne po zalogowaniu
    bezpośrednio po ich sporządzeniu
    więcej »

Logowanie Krok 1 z 2

Jak zostać Klientem serwisu Inwestor online?
Otwórz rachunek bez wychodzenia z domu i rozpocznij inwestycje w jednym z najlepszych domów maklerskich w Polsce! Wszystko zrobisz zdalnie!
więcej »

Warto wiedzieć
Korzystanie z serwisu możliwe jest po zawarciu Umowy o świadczenie usług maklerskich z Domem Maklerskim BZ WBK. Szczegółowe informacje dostępne są:
- na stronie serwisu ogólnodostępnego w zakładce Inwestowanie online,
- w każdym Punkcie Obsługi Klientów Domu Maklerskiego BZ WBK, których wykaz znajduje się na stronie serwisu ogólnodostępnego w opcji Placówki,
- w Zespole Contact Center tel. 801 36 46 36 lub 61 856 44 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), wybierając opcję 4, w dni robocze w godzinach 8.00-16.00, e-mail: dm.inwestor@bzwbk.pl

Uwaga!
Zawsze sprawdzaj adres i certyfikat strony, na której wprowadzasz kody dostępowe (NIK, PIN), zwłaszcza jeśli link do strony prowadzi z wiadomości e-mail. Szczegóły dotyczące bezpiecznego korzystania z Inwestora online znajdziesz w ramce Twoje bezpieczeństwo. W razie wątpliwości prosimy o kontakt na adres dm.inwestor@bzwbk.pl

Trzykrotne podanie błędnego kodu PIN powoduje blokadę dostępu do serwisu Inwestor online/mobile. Odblokowanie nastąpi po wpisaniu numeru NIK i kodu odblokowującego PUK (kod PUK otrzymali Państwo razem z kodem PIN). Jeśli nie pamiętają Państwo swojego kodu PUK, w celu odblokowania dostępu do serwisu Inwestor online/mobile proszę skontaktować się z naszym pracownikiem od godziny 7.00 do godziny 23.00 w dni robocze pod numerem telefonu 801 36 46 36 lub 61 856 44 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

801 36 46 36 - telefon czynny w dni robocze w godzinach 7.00-23.00, koszt połączenia zgodny z taryfą operatora