Logowanie Krok 1 z 2

2020-08-27
W sklepach Google Play oraz App Store dostępna jest wersja 2.2.1 aplikacji Inwestor mobile. W przypadku problemów z logowaniem, prosimy o aktualizacje.

2020-07-24
Depozyty zabezpieczające dla wszystkich kontraktów i opcji notowanych na GPW

Informujemy, że depozyty zabezpieczające dla wszystkich kontraktów i opcji notowanych na GPW zostaną przywrócone do poziomów minimalnych wymaganych przez KDPW-CCP. Zmiana nastąpi w dniu 24 lipca 2020 roku po zakończeniu sesji giełdowej.

Depozyt standardowy dla kontraktów na WIG20 będzie wynosił 10%, a depozyt intraday 7%.
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie.

Jednocześnie przypominamy, że w związku ze zmienną sytuacją na świecie wynikającą z pandemii Covid19 podwyższenie depozytu może być wprowadzone ponownie. Prosimy o uwzględnienie tej informacji w procesie podejmowania decyzji o zaangażowaniu w instrumenty finansowe wymagające wniesienia depozytu zabezpieczającego. Zwracamy także uwagę na zwiększone ryzyko inwestycyjne w związku z dużą zmiennością utrzymującą się na niektórych instrumentach.

2020-02-20
W sklepie Google Play dostępna jest wersja 2.1.1 zawierająca poprawkę do usterki, która powodowała brak możliwości rejestracji niektórych urządzeń z systemem Android w aplikacji Inwestor mobile.

2019-11-12
Filmy dla nowych użytkowników

Jak złożyć zlecenie, zmienić PIN, sprawdzić saldo - zachęcamy do obejrzenia filmów instruktażowych, które ułatwią korzystanie z serwisu Inwestor online.

2018-01-29
Uwaga użytkownicy aplikacji do przeglądu notowań NOL3

Do poprawnego działania aplikacji potrzebna jest przeglądarka Internet Explorer w wersji co najmniej 11, niezależnie od tego, w jakiej przeglądarce uruchamiają Państwo NOL3.

Do prawidłowego działania aplikacji konieczny jest system Windows 7 lub późniejszy, przeglądarka Google Chrome w najnowszej wersji, Internet Explorer 11 lub Firefox z uwzględnieniem poniższych ograniczeń.

W przypadku przeglądarki Mozilla Firefox aplikacja NOL3 działa prawidłowo w wersji 57 bez żadnych warunków oraz w wersji 58 jeśli została zaktualizowana z wcześniejszej wersji przeglądarki. Zmiany wprowadzone przez producenta spowodowały brak możliwości uruchomienia aplikacji w wersji 58, jeżeli podczas instalacji na komputerze użytkownika nie było zainstalowanej wcześniejszej wersji przeglądarki Firefox.

Jak zostać Klientem serwisu Inwestor online?
Otwórz rachunek w jednej z naszych placówek. Jeśli jesteś już klientem Santander Bank Polska S.A., możesz rozpocząć proces zawarcia umowy maklerskiej zdalnie, czyli szybko i prosto, a do placówki przyjdź tylko podpisać umowę. Więcej »

Warto wiedzieć
Korzystanie z serwisu możliwe jest po zawarciu Umowy o świadczenie usług maklerskich z Santander Biuro Maklerskiej. Szczegółowe informacje dostępne są:
- na stronie serwisu ogólnodostępnego w zakładce Inwestowanie online,
- w każdym Punkcie Usług Maklerskich Santander Biuro Maklerskie, których wykaz znajduje się na stronie serwisu ogólnodostępnego w opcji Placówki,
- w Zespole Contact Center tel. 801 36 46 36 lub 61 856 44 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), wybierając opcję 4, w dni robocze w godzinach 8:00-16:00, e-mail: bm.inwestor@santander.pl

Transakcje poza rynkiem

Transakcje stabilizujące

Transakcje poza rynkiem w Santander Securities

Uwaga!
Zawsze sprawdzaj adres i certyfikat strony, na której wprowadzasz kody dostępowe (login, hasło), zwłaszcza jeśli link do strony prowadzi z wiadomości e-mail. Szczegóły dotyczące bezpiecznego korzystania z Inwestora online znajdziesz w ramce Twoje bezpieczeństwo. W razie wątpliwości prosimy o kontakt na adres bm.inwestor@santander.pl

Trzykrotne podanie błędnego hasła powoduje blokadę dostępu do serwisu Inwestor online/mobile. Odblokowanie nastąpi po wpisaniu loginu i kodu odblokowującego PUK (kod PUK otrzymali Państwo razem z PIN startowy). Jeśli nie pamiętają Państwo swojego kodu PUK, w celu odblokowania dostępu do serwisu Inwestor online/mobile proszę skontaktować się z naszym pracownikiem od godziny 8.00 do godziny 19.00 w dni robocze pod numerem telefonu 801 36 46 36 lub 61 856 44 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

801 36 46 36 - telefon czynny w dni robocze w godzinach 8:00-19:00, koszt połączenia zgodny z taryfą operatora